Kategorie

Odběr novinek

Oroperfumy

FAQ

1. Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky?

 Pro kontrolu stavu objednávky je nutná registrace. Po přihlášení se na účet může uživatel sledovat stav plnění objednávky samostatně. Pokud nejste registrovaným uživatelem, kontaktujte nás telefonicky. O každé změně stavu objednávky budete informováni e-mailem.

2. Mohu odstoupit od smlouvy?

Ano. Pokud zboží nesplňuje vaše očekávání, můžete odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od doručení bez udání důvodu. Hodinky by měly být vráceny ve stejném stavu, v jakém je zákazník dostal, v původním obalu bez jakýchkoliv známek použití.

3. Nevím číslo objednávky?

Číslo objednávky je dostupné na webové stránce po přihlášení na účet.

5. Jaké jsou možnosti doručení?

Doručení kurýrem 123 Kuriér:

• doručení do 1-2 pracovních dnů;

• cena za objednávku zaplacena předem: bankovním převodem nebo rychlým online převodem nebo kreditní kartou;

• cena za doručení je 85Kč

Doručení kurýrní službou 123 Kuriér při doručení:

• doručení 1-2 pracovní dny;

• cena zaplacená na dobírku;

• cena za doručení 103Kč

 

6. Jak jsou hodinky zabalené?

Všechny hodinky jsou baleny v originálních krabičkách s logem značky.

7. Mohu si objednat telefonicky nebo e-mailem?

Samozřejmě, budeme velmi rádi, pokud nám zavoláte nebo napíšete e-mail ohledně objednávky. Vše, co musíte udělat, je kontaktovat nás.

8. Prodáváte hodinky s baterií?

Ano, všechny hodinky se prodávají s baterií.

9. Jaká je záruční doba hodinek?

Záruka je 24 měsíců a vztahuje se na hodinový mechanismus a skryté vady materiálu, ze kterého jsou hodinky vyrobeny.

10. Jsou hodinky originální?

Ano, v naší nabídce jsou k dispozici pouze originální modely od dodavatelů z EU.

11. Jste autorizovaným distributorem značek, které prodáváte?

Jsme autorizovaným distributorem hodinek značky FESTINA. V případě jiných značek nejsme autorizovaným distributorem. Jako autorizovaný distributor bychom se museli držet cenové politiky společnosti. Jednoduše řečeno, nemohli jsme vám nabídnout hodinky za takové atraktivní ceny. Nezmění to skutečnost, že všechny modely v nabídce obchodu jsou originální a vztahuje se na ně záruka výrobce.

12. Co obsahuje balení?

Zásilka by měla obsahovat následující položky: hodinky balené v originálním balení výrobce, návod k použití, záruční list a potvrzení o doručení.


top